Welkom op mijn reisblog!

Hallo allemaal,

Welkom op mijn reisblog! Tijdens mijn stageperiode in Lesotho (Zuid-Afrika) zal ik jullie op de hoogte gaan houden via dit reisblog! Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Veel liefs van Laurie!

1. Ernaklaver:
    11 februari 2015
    Lieve Laurie..... Ga je met heel veel plezier volgen en wens je veel succes, plezier toe. Wat ga jij een ervaring op doen.
  2. Mike:
    Beste zus,

Heel veel plezier in Afrika en ik zit met smart te wachten op een olifantenselfie :)

Gr. je jong boetie
  3. Margot:
    11 februari 2015
    Heel veel succes en plezier. Het wordt vast een onvergetelijke ervaring. Groetjes van ons allemaal
  4. Anka:
    Hey Laurie,
    Leuk om je te volgen....
    Heel veel succes en plezier en vooral ook genieten.....

Liefs Anka
  5. Wenke:
    18 februari 2015
    Hoi Laurie,
    Gaaf zeg! Ik wens je heel erg veel succes en vooral plezier tijdens je stages in Lesotho. Geniet was alles wat je gaat beleven. En ook alvast super veel plezier gewenst in de laatste 3,5 week samen met Ruud. Ga genieten van Zuid-Afrika. Ik ga je zeker volgen via deze site.
    X Wenke
  6. Mams:
    20 februari 2015
    Hey meid, Heel veel succes. Hou ons goed op de hoogte!!!We willen niks missen.
  7. Chantal:
    3 maart 2015
    Hej Laurie! Heel veel plezier en succes gewenst met je stage in Lesotho!! Kan niet wachten op je jaloersmakende foto's en verhalen over Zuid-Afrika. xx Chan
  8. Mams:
    4 maart 2015
    Over 24 uur zit je in de big bird Lau. Heel veel succes.
  9. Truus Holterman:
    4 maart 2015
    Heel leuk om je te volgen. Heel veel succes en plezier.
  10. Henriëtte:
    5 maart 2015
    Laurie, een goede reis gewenst. Succes met je stage en heeeel veeeel plezier XXX
  11. Ingrid:
    5 maart 2015
    Laurie, ook wij (Huub en Ingrid) wensen je een hele fantastische en leerzame tijd in Lesotho! Knap dat je dit doet. Zeer benieuwd naar je verhalen en foto's.
  12. Carlos:
    5 maart 2015
    Hé Laurie, succes en niet te hard werken in de hitte. Maak veel foto's. En maak veel plezier!
    Groetjes
  13. Mams:
    7 maart 2015
    Wat een geruststelling dat je goed op plek van bestemming bent aan gekomen.